Tatilvitrini

Öne Çıkan Özellikler

Bay - Bayan Ayrı Termal Havuzlar

Otel Hakkında

Çamur banyolarıyla ünü tüm Dünya'ya yayılmış Sandıklı Hüdai Kaplıcalarında 40.000 m'lik alana kurulmuş Sandıklı Thermal Park Hotel Afyon merkeze 60, Isparta Havalimanına 80, Sandıklı merkeze 6 km mesafede bulunmaktadır.

Bay ve bayan ayrı havuzları bulunan tesis yarım pansiyon konsepti ile hizmet vermektedir. Sağlığı ve rahatlığı bir arada sunan tesis siyatik sinir sıkışması, kas ağrıları, ruhi yorgunluklar, eklem zarı iltihabı, eklem kireçlenmesi, sinir ucu iltihaplanması gibi rahatsızlıklarında tedavi imkanını misafirlerine sunmaktadır. Sadece yetişkinleri değil aynı zamanda küçük misafirlerini de göz önünde bulunduran tesis çocuk havuzu, mini club ve çocuk animasyonu ile çocuklu ailelere de yüksek kalitede hizmet vermektedir.

Daha Fazla

BALIKESİR
24.06.2019
Semra Haylaz

otele tatilvitrini önerisiyle tercih ettim ve iyi ki gitmişim diyorum. Çok temiz bir otel gayet memnun kaldım termal olanaklarınında çok faydasını gördük diyebilirim ailecek geldik. Bu sene inşallah bir daha gelmeyi düşünüyoruz. Tatilvitrini ailesine ve otel çalışanlarına çok teşekkürler.

Istanbul
12.05.2019
Gülnur Yüksel

Merhabalar, ben kızlarımla geçen ay gittim bu otele ve çok memnun kaldım. Termal hizmeti, odaları , yemekleri hoş. Sömestr tatilinde de gitmeyi düşünüyoruz inşallah . Termal otel düşünenlere kesinlikle öneririm.

Muğla
17.02.2019
Merve Yıldırım

Merhaba, eşimle sık sık geliyoruz bu tesisi hizmetini bilip güvendiğimiz için tercih ediyoruz. Odaları çok ferah ve rahat yemekleride lezzetli herhangi bir problemle karşılaşmadık ki zaten çalışanları çok ilgili olduğu için karşılaşacağımızı da düşünmüyorum. Yardımcı olan tüm ekibe teşekkürler.

BALIKESİR
24.10.2018
Semra Haylaz

Merhaba, biz bu tesise tatilvitrini önerisi ile geldik. İyi ki gelmişiz otel temiz ve hijyenik.Ayrıca termal olanaklarıda bize çok iyi geldi memnun kaldık. Bu sene içerisinde tekrar gelmeyi düşünüyoruz tatilvitrini ailesine ve otel çalışanlarına çok teşekkürler.

İSTANBUL
20.10.2015
GÜL SAYAR

Temizlik ve personelden çok memnun kaldık. Kızımla beraber geldiğimiz bu otelde bizi çok güzel ağırladılar. Kaliteli bir otel termal otel arayanlara öneriyorum.

ANKARA
26.09.2015
Yılmaz SAYGIN

İŞ İÇİN GİTTİĞİMİZ BU TERMAL DE HERŞEY FAZLA GÜZELDİ. YEMEK, VE ODALAR ÇOK TEMİZ VE ÇEŞİTLİLİĞİ FAZLAYDI. İLK DEFA SANDIKLIYA İŞ NEDENİYLE GELDİM FAKAT SENEYE EŞİMLE BU OTELE GELMEYİ İSTİYORUM. İŞ NEDENİYLE 2 GECE ANCAK KONAKLAYABİLDİM. BU KEZ KONAKLAMAMI DAHA FAZLA UZATMAYI İSTİYORUM.

İSTANBUL
02.02.2015
Salih Çevik

afyonda bir çok tesiste konakladım sandıklı termal parkta sürekli duyduğum tesislerden biriydi.Eşimle beraber gittiğimiz sandıklı termalde çok memnun kaldık. Gerçekten bahsedildiği, önerildiği kadar varmış. öncelikle personeli çok güler yüzlü havuzları çok temiz. ben önerilerle gittim sizlere de kesinlikle tavsiye ediyorum

KAYSERİ
30.01.2015
Zelal Aydın

oteli internette gezerken tesadüfen buldum her sene termal otellere gidiyorum bu sene de farklı bir yer denemek istedim ve iyi ki de böyle bi düşüncem olmuş gittiğimde güler yüzlü bi personelle karşılaştım çok temiz ve rahat bi otel herkese tavsiye ediyorum

Yorum Bırak

E-mail adresiniz yayınlanmaz.

Puan

Bültenimize Kaydolun

İndirimlerden ilk sizin haberiniz olsun